هوا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




دلــــــــــم گرفــــــته از ایـــــــــن شهـــــــــــر .....!!!!!

..

که آدمهایـــــــــش همچــــــــون هــــوایش ناپایدارنـــــــــــد!

..

گـــــاه آنقــــــــــدر پاک کــــــه باورت نمیشــــود .....!

..

گـــــاه چــــــــنان آلـــــــــوده که نفســــت مـــی گیرد .....!

 


نظرات شما عزیزان:

fff
ساعت2:11---12 دی 1391
khahesh mikonam dadash kuchuluuuuuuuuuuuuu

fff
ساعت19:39---8 دی 1391
نه بابا اینطوریام نیست.

چرا خودتو دست کم میگیری؟اگه هم نیستی میتونی باشی.













پاسخ:مرسی بهترین خواهر یا برادر دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


fff
ساعت18:15---6 دی 1391
مرسی..

منم همینطور عزیزمپاسخ:فکر کنم تو خیلی خیلی بیشتر مهربون باشی باشه عزیزم قول می دم با هاشون مهربون باشم ولی من خیلی هم مهربون نیستم


fff
ساعت15:22---5 دی 1391
خدایااااااااااااااااااا

این شهر دیگه آسمونی نداره واسه نفس کشیدن..

دلم هوا میخواد..دلم تو رو میخواد تویی که خیلی وقته لابه لای این مشغله ها فراموشت کردم..



این منم همون موجودی که زمانی به من انسان میگفتند،دلم انسانیت میخواد..



سلام آقا مصطفی..مرسی از مطلب قشنگت..

دلم خیلی خیلی گرفته برام دعا کن..
پاسخ:سلام عزیزم واقا دلم برات خیلی تنگ شده بود باشه حتما برات دعا می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 5 دی 1391برچسب:هوا, :: 12:52 ::  نويسنده : mostafa