ترانه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 باز هم ترانه های ناتمام

 سر گردان میان هوای پر باد و باران دلم

 چه می کند این پاییز با دلم!

 عجب حال و هوای عاشقانه ایست

 این روزهای خنک پاییزی

 نسیمی که زیر پوست صبح من می رقصد

 هر چند صبح تنهایی ست

 و آفتاب کوچک ظهرهایش

 با تمام نبودنت

 دلتنگی غروب غمناکش

 و سکوت دلگیر شب هایی که:

 جای خالی تو را در آغوش جستجو میکند

 و این پاییز چه می کند با دل من!

 یاد بارانی که روی پوست من و تو نم زد

 و ما گفتیم عشق را زیر باران دیدیم

 من به پاییز بودن تمام سال عادت کرده ام!

 اما به ندیدن تو...

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

fff
ساعت19:00---1 خرداد 1392
باشه من در ظاهر بیخیال میشم،ولی دلم راضی نشداااااااااااااااااااااااا!!!!
خواهش میکنم کاری نکردم که.
پاسخ:من عاشق کسی نشدم من همیشه خودم بودم و خدای خودم همین فقط فقط همین و تلاشم هم اینه که عاشق خدا بشم


fff
ساعت17:58---29 ارديبهشت 1392
همین قضیه ی عاشقی واینا رو میگم دیگه.
پاسخ:حالا فهمیدم بی خیال راستی بابت این همه نمی تونم بگم چقدر ولی بابت این همه مهربونیت ممنونم


fff
ساعت20:25---24 ارديبهشت 1392
سلام داداش مصطفی!

قضیه چیه؟به من نمیگی؟؟؟؟؟پاسخ:سلام کدوم قضیه رو می گی؟


مسلم
ساعت17:03---17 ارديبهشت 1392
س مصطفی عاشق شدی من نمیدونستم؟ چه خبرا؟
پاسخ:دوست نامرد من چه عجبی بهم سر زدی حداقل یه زنگ بزن بهم دلم برات تنگیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:ترانه, :: 18:0 ::  نويسنده : mostafa