اعدامی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

http://uploadtak.com/images/u3566_normal_Avazak_irLove.jpg

حکــــم اعــدام بود ...


اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد

دادســتان گفت :

صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست ؟!

زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :

بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم 

ولی آدم ها  بدجـــور زمــینــم زدن !


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت0:19---15 شهريور 1392
واقعا قشنگه

عاشق واقعی هستم لوتی
ساعت6:43---5 مرداد 1392
دمت گرم خوش اومدم من هر وقت میخام اهنگ گوش بدم میام توی بوبلاگت من همیشه انلاین هستم
میخای چیزی بگی بگو
داداش راستی بازم مممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 16 تير 1392برچسب:اعدامی, :: 20:13 ::  نويسنده : mostafa