خدایا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 خدایـــــــــــا آسمانت چه مزه ایست ؟؟؟

من که فقـــــــــط زمین خوردم ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت22:01---14 شهريور 1392
عالیه دوست خوبم همه مطالبت

نینا
ساعت16:44---6 شهريور 1392
سلااااااااام من اومدم اینجااااااااا بگم خواهش میکنم به وبلاگم بیاید وبهم رای بدید همتووووووووووونو دوست دارم مچکرم
به بقیه هم خبر دهید[بوسه][بوسه]
بیااااااااااااا دیگه


شور
ساعت1:48---17 مرداد 1392
منتظـــر بارانـــم…
در خلوت کوچه هایم
باد می آید
اینجا من هستم ؛
دلم تنگ نیست….
تنها منتظر بارانم
تا قطره هایش بهانه ایی باشند
برای نم ناک بودن لحظه هایم
و اثباتی
بر بی گناهی چشمانم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:خدایا, :: 12:42 ::  نويسنده : mostafa