متاسفم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 گاهی آدمها تورواحمق فرض میکنن

تومیشوی توپ زندگیشون

ازهرجا کم میارن 
ازهرکی عصبانی هستن
باتمام توانشون بهت ضربه میزنن
زخمیت میکنن
بعد که حالشون خوب میشه یادشون میوفته که 
تویک انسان بودی نه توپ


ازاینجا به این آدما اعلام میکنم که براشون متاسفم
 



نظرات شما عزیزان:

Eeee
ساعت14:28---9 آذر 1392


ندا2
ساعت14:13---7 مهر 1392
باشه فقط امیدوارم ی موقع نیای که کارازکارگذشته باشه......مطمئنم بایکی اشتباه گرفتیم...

ندا2
ساعت14:12---7 مهر 1392
??????؟؟؟؟؟؟

ندا2
ساعت22:34---6 مهر 1392
هه باشه فقط تاکی؟؟؟؟
پاسخ:???????


ندا2
ساعت15:53---6 مهر 1392

پاسخ:به من وقت بده


ندا2
ساعت15:08---6 مهر 1392
ی روزخوب میاااااااااااااااد که برگه ترحیمیم برسه به دستت اونوقت توام بگی:
آخی....اینم مرد؟؟؟!


ندا2
ساعت15:03---6 مهر 1392
ازمن نخواه ببخشمت..هرگزنمیبخشم تورو
حتی اگه ببخشمت..خدانمیبخشه تورو


ندا2
ساعت14:39---6 مهر 1392
ازماکه گذشت....
ولی به دیگری موقتی بودنت راگوشزدکن
تاازهمان اول فکری به حال جای خالیت کند. .


ندا2
ساعت9:38---5 مهر 1392
بازم جمعه وبازم دلتنگ...

خدایاکاش جمعه رواززندگی من برداری...

این صبح های خالی واین ظهرهای ساکت و

غروبهای دلتنگش رو...

چه فرقی داره واسه من اگه یه روزازروزای بی

حاصلم کم بشه...زمزمه های امروزم رواینجا

یادگارمیذارم شایدهفته ی بعدمن شش روزباشه. . .
پاسخ:بزرگ ترين دروغي كه در اين دنيا گفته ام،اين كلمه است خوبم


ندا2
ساعت9:30---5 مهر 1392
چه کسی حرف مرامی فهمد؟؟
چه کسی دردمرامیداند؟؟
درپس پرده ی اشک چشمم
چه کسی رازمرامیخواند؟؟
چه کسی واژه ی تنهایی را
دردل غم زده ام میبیند؟؟
باسرانگشت محبت چه کسی
قطره ی اشک مرامیچیند؟؟
سالهاغیرخداوندبزرگ
هیچ کس ازغمم آگاه نبود
توشه ی زندگیم درهمه عمر
جزغم وغصه ی جان کاه نبود
مرگ یک روزویایک شب سرد
چشم غمگین مرامیبندد
شایدآنجاپس ازاین رنج وعذاب
سردی گوربه رویم خندد,,شاید. . .


ندا2
ساعت16:26---2 مهر 1392
کاش میدانستم
کیست آنکه برایت
دست قلاب میگیردتاهرشب
خواب ازچشم هایم بربایی
دیواری کوتاهتراز
خوابهای من نیافتی. . .؟!


ندا2
ساعت16:08---2 مهر 1392
آهااااااای همیشگی ترینم!!
تمام فعل های ماضی ام راببر...
چه درگذرباشی
چه نباشی
برای من استمراری
خواهی بود..
من هرلحظه توراصرف میکنم..!!


farzane
ساعت0:41---1 مهر 1392
سلام مصطفی جان،ببخشید دیر خبر میدم.انگاری توام ناراحت شدی که نظرات قبلی رو پاک کردی!!نه؟؟؟

ایمیلم یه مشکلی پیدا کرده،هر چی سعی کردم یه جدید بسازم نشد.در اسرع وقت که ساختم برات میفرستم..باشه؟؟
پاسخ:عيبي نداره هر وقت درست شد بفرست من هيج وقت از دستتون ناراحت نميشم براي اون مطلبم مشكلي پيش اومد پاكش كردم


ندا2
ساعت15:13---30 شهريور 1392
کاش میشدباهم بحرفیم داداشی...ولی...

هیچ راهی نیس؟؟؟؟
پاسخ:باشه هر جا بگي ميام اونجا با هم حرف بزنيم هر چت رومي كه خودت بگي


ندا2
ساعت15:07---30 شهريور 1392
حیف شددوس داشتم همی جابحرفیم..نمیتونم بیام مصطفی...

ندا2
ساعت21:50---29 شهريور 1392
خدایا. . .
یک امروزرامهمان من باش....
به یک فنجان قهوه تلخ....
دلت نمیخواهدطعم دنیایت رابچشی؟؟؟؟؟؟


ندا2
ساعت21:47---29 شهريور 1392
آره واقعامنم واسشون متاسفم..ایجورآدما

ارزش هیچی ندارن..آپ قشنگیه داداش مهربونممممممم..مصطفی کی میای وبت؟؟

روزوساعتشوبگومیخوام بیام باهم حرف بزنیم

فقط توهمی وب نگی بیام چت..باشه؟؟؟؟

منتظرم عزیزم..
پاسخ:اگر می خوای حرف بزنیم بیا توی kik یوزرم stay.stayهستش


ندا2
ساعت21:43---29 شهريور 1392
اوللللللللللللللللی..خودم اولین نظرودادم...
جایزم کوداداشی؟؟؟؟؟یالابده دیگه....


mehdi
ساعت17:06---29 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari age dos dashti be webe manam biya merc

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 29 شهريور 1392برچسب:متاسفم, :: 16:45 ::  نويسنده : mostafa