درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




به همین سادگی اتفاق می افتد
می آید
و توی قــــلــــــبــــــت آرام می نشیند
و دیگر هیچکس را
نمی بینی
حالا...
تـــــــــــــو
اسمش را هرچه می خواهی
بگذار...



نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت11:47---5 خرداد 1393
بعضی وقتا انقدر تنهایی که هر وقت کسی ازپشت سر چشماتو میگیره میگه ..اگه گفتی من کیم؟ دستاشو میگیری و بهش میگی ..هرکی میخوای باش بمون خیلی تنهام.

دریا18
ساعت13:49---3 خرداد 1393
خیلی زیاد قشنگه خیلی خوشم اوووومد.

دریا18
ساعت17:15---31 ارديبهشت 1393
خدایا از تجربه ی تنهایت برام بگو این روزها سراپا گوشم.

مصطفي
ساعت17:52---5 آبان 1392
سلام فرزانه خانوووووم واقا خيلي خوشحال شدم مطلب گذاشتيد مطلبتون عاليه ادامه بديد
سلام عزیزم خواهش میکنم..
چه خبر؟نیستی؟

پاسخ:الان سوم دبيرستانم درسام سخته زياد وقت نمي كنم بيام اينجا ببخشيد ديگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 3 آبان 1392برچسب:, :: 2:30 ::  نويسنده :