قانون
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق

عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست

چه قانون عجیبی! چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!

که هر بار ستاره های زندگیت را با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره کنی

و خود در تنهایی و سکوت با چشمهای خیس از غرور پیوند ستاره ها را به نظاره نشینی

و خاموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش کنی

 

و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری...



نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت21:59---4 خرداد 1393
آدمی را دیدم که با سایه ی خود دردو دل میکرد..بیچاره چه رنجی میکشد او وقتی هوا ابریست..

دریا18
ساعت23:32---3 خرداد 1393
به سلامتی کسی که تو خیالمونه ولی بیخیالمونه.............../

دریا18
ساعت12:26---31 ارديبهشت 1393
معلم عشقم گفت دوخط موازی هیچگاه ب هم نمیرسند مگر اینکه یکی از آنها خودش را بشکند..گفتم=من ک خودم را شکستم پس چرا ب او نرسیدم؟گفت=شاید اوهم ب سمت خط دیگری شکسته باشد.

farzane
ساعت1:10---16 ارديبهشت 1393
آخی،خوشگل بود یاد مامان باباهایی افتادم که بچه هاشونو یکی یکی خوشبختمیکنن و آخر خودشون میمونن تنهای تنها.
پاسخ:مرسي عزيزم اره مثل مامان بابا ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:قانون, :: 16:45 ::  نويسنده : mostafa