تنهايي
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 


اگــر ساده ای ...

اگــــر راستگــویی ...

اگـــر با وفایی ...

اگـــر با غیرتی ...

اگر یک رنگــی ...

همیشه تنهایــــی ...

 



نظرات شما عزیزان:

ஐ☂ღدختری از جنس سکوت ღ☂ஐ
ساعت15:52---13 تير 1393
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی و لینکم کنی

دریا18
ساعت23:04---17 خرداد 1393
سرت گرم شد...سرم گرم شد...تو به او ..من به تب.

دریا18
ساعت12:25---17 خرداد 1393
پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود...چون عشق واقعی پایانی ندارد.

دریا18
ساعت9:43---17 خرداد 1393
حریم من حریم سلطان نیست که حرمسرا باشد...حریم من حرمت دارد...باید لایق باشی تا دعوت شوی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:تنهايي, :: 2:48 ::  نويسنده : mostafa