تلقين
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 ميداني رفيق . . .

هيچ خيانتى هم نميتونه باعث تنفر از کسى

که واقعا دوستش دارى بشه....

فقط شروع يه تلقينه....

تلقين اينکه ديگه دوسش ندارى....

تلقين....




نظرات شما عزیزان:

pantea
ساعت4:01---19 مرداد 1393
راستی قالب وبت هم خیلی قشنگه...

دریا18
ساعت3:12---25 تير 1393
اصلا کپی توی صفحه که مینوسیم کم رنگه هرچی میزنمش نمیاد...میگم حتما باید از تو وبلاگی کپی کنم؟نمیشه از عکسایی ک خودم دارم کپی کنم؟
پاسخ:خب از هر جايي ميتوني كپي كني ولي اگه عكس هاي خودتو مي خواي كپي كني يكم درد سر داره اول تو گوگل بزن آپول عكس بعد از اونجا عكست مياد تو اينترنت بعد دوباره عكس خودتو كپي بايد بكني بياري اينجا


دریا18
ساعت17:34---24 تير 1393
خواهش میکنم من از تو باید تشکرکنم داداااااااااااش...

دریا18
ساعت18:22---23 تير 1393
امیدوارم داداشی. فقط میشه راهنماییم کنید چجوری عکس بزارم؟؟؟
پاسخ:ابجي جونم از سايت هاي ديگه كپي بايد بكني بعد بزاري اينجا خيلي ممنون بايت همه چي ؛))


atefeh
ساعت22:54---22 تير 1393
salam...matalebet kheyli khoshmele....age veght kardi be vebam sar bezan...آدرس:http://callgirls.mihanblog.com

دریا18
ساعت16:42---22 تير 1393
چرا شما نمیاید اینو پاک کنید من هرچی تلاش کردم پاک نشد...
پاسخ:خب ابجي گلم اميد وارم بهترين وبلاگ دنيا رو درست كنيم فقط لطفا اگه ميتوني با مطلبت عكس عاشقانه هم بزار


دریا18
ساعت21:23---21 تير 1393
من بهتون ایمیل میدم ولی به ایمیلم خیلی کم سر میزنم هروقت دوست داشتید من صفحه بزارم همینجا تو وبلاگ خودتون بهم خبری بدید.../خوبه؟
پاسخ:قبول پس ايميل بديد


دریا18
ساعت17:21---21 تير 1393
ببخشید من نمیتونم تو این وبلاگ چیزی بزارم ....چیکارباید بکنم؟؟؟
پاسخ:خب يه راهي بگيد تا من بهتون رمز اينجا رو بدم بعد مطلب بزاريد ايميل يا شماره فرقي نمي كنه البته اگه دوست داشتيد بديد


ایلین
ساعت12:20---21 تير 1393
سلام وبلاگتون عالیهههههههههههه اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده

دریا18
ساعت18:39---19 تير 1393
سلام ..مرسی که نظراتمو تایید میکنید/بهم گفته بودید چندوقت پیش که اگه من یه ایمیل بهتون بدم میتونم از طریق اون توی وبلاکتون صفحه بزارم ..خواستم بدونم هنوز همین پیشنهادو دارید؟
پاسخ:بله خيلي هم خوشحال ميشم شما بهم كمك كنيد


دریا18
ساعت16:02---18 تير 1393
قهوه هم طعم عسل میدهد ...اگر تو آنطرف میز نشسته باشی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:تلقين, :: 15:27 ::  نويسنده : mostafa