درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




اگر “او” برای “تو” ساخته شده! “من” برای “تو” ویران شده‌ام … !!!



نظرات شما عزیزان:

باران عشق - مهدیبا
ساعت12:20---25 دی 1391
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . . این یادت نره . . .

زیبا بود مصطفی جووون!

در باران عشق منتظرت هستم.

با تبادل لینک هوشمند به دوستیمون تداوم بده / مهدیبا - باران عشق ...پاسخ:ممنون عزیزم


ساعت13:18---2 دی 1391
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری راستی میای تبادیل لینگ کنیم هرقت منو لینگ کردی بهم خبر بده تا لینگت کنم
پاسخ:لینکت کردم داداش سمیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:تو, :: 8:59 ::  نويسنده : mostafa